Харчові звички, які допоможуть зберегти серце здоровим

Харчові звички, які допоможуть зберегти серце здоровим
Користь середземноморської дієти доведена вченими.
Щоб серце працювало, як мотор до самих сивини, а судини залишалися чистими - харчуйтеся по середземноморській дієті. Цей тип харчування досить популярний, і ось знову медики підтвердили, що найкращого раціону для здоров'я серця та судин не знайти, повідомляє Сегодня .
Середземноморська дієта – це, зокрема морепродукти
Переваги такої дієти давно оцінили жителі країн Середземномор'я: тривалість життя у них вища, а смертність від хвороб серця та судин – менша, ніж у східноєвропейських, північних європейців та американців. Учасники дослідження – люди з атеросклерозом та іншими серцево-судинними патологіями харчувалися за середземноморською дієтою 3 місяці. І вже за такий короткий період рівень холестерину, який веде до закупорювання судин, у них став набагато нижчим.
Середземноморська дієта здебільшого складається з рослинних продуктів, при цьому не виключаються м'ясо, риба, море та молочні продукти. Дієта базується не на рекомендаціях щодо відстеження щоденної кількості жирів, білків та вуглеводів і не на калорійності раціону. А на частоті споживання певних груп товарів за різні інтервали часу. Результати дослідження опубліковані у журналі Nutrition.
Основні принципи середземноморської дієти такі:
- Використовуйте оливкову олію як основний кухонний жир. Кожен основний прийом їжі, а не перекушування, повинен збалансовано включати овочі, фрукти, зернові.
- Щотижня необхідні як мінімум дві порції риби та дві – білого м'яса. Намагайтеся вибирати молочні продукти з низьким вмістом жиру та уникайте солодких йогуртів та молочних напоїв.
- Яйця не заборонені, але їх рекомендується з'їдати не більше 4-х на тиждень.
- Алкогольні напої можна вживати у поєднанні з їжею, перевага віддається вину. Але захоплюватись спиртним не варто.
Водитель электроскутера, который насмерть сбил женщину в Николаеве, получил 3 года тюрьмы
В центре Николаева заросли чертополоха цветут пышным цветом: «Николаевские парки» бездействуют
В Одессе российский дрон влетел в квартиру на 11-м этаже (видео)
В Одесской области водитель BMW, находившийся в розыске, сбил пограничника во время попытки побега (видео)
В Одесской области мужчину придавило бетонной плитой в заброшенном здании (видео)
«Амур. Дубль два» - новая работа николаевской художницы на тему «побега из горисполкома» (фото, видео)
«Обличчя театру»: яркие театральные личности в работах Ярослава Турива (фото, видео)
Музыка от сердца и для души: Элина Образцова сыграла авторский концерт (фото, видео)
«Світло всередині нас»: Хореографический коллектив «Карамель» представил юбилейную программу (фото, видео)














