Італійські вчені назвали найкращі продукти для профілактики раку

Італійські вчені назвали найкращі продукти для профілактики раку
Середземноморський тип харчування вважають найефективнішим.
Оливкова олія, бергамот, куркума та фрукти з овочами названі найкращими нутрієнтами у профілактиці та лікуванні раку. Дослідження опубліковано в медичному журналі Nutrients: загалом медики відзначають найефективнішою протираковою дієтою – Середземноморський тип харчування, передає Сегодня .
Які продукти є для профілактики раку?
Італійські медики виділили 5 природних антиракових продукту – це оливкова олія, бергамот, куркума, овочі та фрукти. Бергамот, цитрусовий фрукт, який визначається як гібрид кислого апельсина та лимона або кислого апельсина та лайма.
На сьогоднішній день у бергамоту визнано кілька важливих властивостей, у тому числі антиоксидантні, протизапальні, нейропротекторні, гіпоглікемічні та гіполіпемічні властивості проти багатьох метаболічних захворювань. Плоди бергамоту в основному використовуються через його ефірну олію, отриману шляхом подрібнення шкірки плодів, його поліфенольної фракції та його соку.
Оливкова олія є одним з основних компонентів середземноморської дієти та витягується з плодів оливи, що містять відомі біофенолові секоїридоїди. Серед них одним з найбільш відомих є олеуропеїн, який, як було доведено, має численні корисні властивості, включаючи антиоксидантні, протизапальні, протиракові, противірусні. З цієї причини це натуральне поєднання вважається «надфункціональною їжею».
Куркума – звичайна спеція , але в останні десятиліття вона викликала науковий інтерес завдяки своєму терапевтичному потенціалу з протираковою, протизапальною, протидіабетичною, антивіковою та нейрорегенеративною дією.
Овочі та фрукти давно визнані ефективними у профілактиці та боротьбі з раком завдяки кверцетину. Це флавоноїд, повсюдно присутній у фруктах та овочах, і з цієї причини його споживання дуже поширене у середземноморській дієті. Також було визнано, що кверцетин виконує велику кількість корисних функцій, діючи як антиоксидант. А ще він антиканцерогенний, протизапальний, антидіабетичний та протимікробний засіб.
Як краще вживати ці продукти?
Куркуму додають у різні страви, оливковою олією краще заправляти салати, а от плоди бергамоту - дуже любителя. Найчастіше в кулінарії використовується олія бергамоту. Овочі та фрукти дієтологи рекомендують вживати в день по 400-500 грам , у різному вигляді: свіжому, тушкованому, запічному або вареному.
При проблемах із травленням та алергією уточнюйте у свого сімейного лікаря, як краще вам їсти фрукти та овочі, а також чи підходить для вашого раціону куркума та бергамот.
Водитель электроскутера, который насмерть сбил женщину в Николаеве, получил 3 года тюрьмы
В центре Николаева заросли чертополоха цветут пышным цветом: «Николаевские парки» бездействуют
В Одессе российский дрон влетел в квартиру на 11-м этаже (видео)
В Одесской области водитель BMW, находившийся в розыске, сбил пограничника во время попытки побега (видео)
В Одесской области мужчину придавило бетонной плитой в заброшенном здании (видео)
«Амур. Дубль два» - новая работа николаевской художницы на тему «побега из горисполкома» (фото, видео)
«Обличчя театру»: яркие театральные личности в работах Ярослава Турива (фото, видео)
Музыка от сердца и для души: Элина Образцова сыграла авторский концерт (фото, видео)
«Світло всередині нас»: Хореографический коллектив «Карамель» представил юбилейную программу (фото, видео)














