Цей вид горіхів покращить здоров'я вашого кишечника
Якщо у вас проблеми з кишечником, то ви точно не самотні. За даними HCPLive, майже 40% дорослих мають справу з функціональним шлунково-кишковим розладом. Це може включати печію та кислотний рефлюкс, здуття живота або навіть синдром подразненого кишечника. Сотні мільйонів людей по всьому світу стикаються з хронічними захворюваннями травної системи, які часто стають причиною госпіталізації. На щастя, нове дослідження показало, що один вид горіхів може значно покращити здоров'я кишківника.
Подробиці
Дослідження, проведене вченими з Королівського коледжу Лондона, було опубліковано в American Journal of Clinical Nutrition і виявило, що мигдаль може принести значну користь кишечнику. Дослідження включало 87 дорослих, нормальний раціон яких не передбачав достатньої кількості клітковини, але включав нездорові закуски, такі як шоколад чи чіпси.
Розділивши учасників на три групи, дослідники попросили одну групу відмовитися від звичайних перекушування і замість цього є 56 грамів цільного мигдалю на день протягом чотирьох тижнів. Друга група змінила свої закуски на таку саму кількість мигдалю. Однак у цьому випадку це були мелені горіхи, а не цілі. Нарешті, третя група не додавала мигдаль у свій раціон, але перейшла на кекси.
Після місячного періоду дослідники виявили, що учасники, що перейшли на щоденні перекушування мигдалем, мали більше бутирата, ніж ті, хто їв кекси. Вони також виявили, що вживання мигдалю збільшує кількість мононасичених жирних кислот, клітковини та калію, а також додаткових поживних речовин. Ведучий автор дослідження, керівник кафедри наук про харчування Королівського коледжу Лондона професор Кевін Вілан зазначає:
Частиною того, як кишкова мікробіота впливає на здоров'я людини, є виробництво коротколанцюгових жирних кислот, таких як бутират. Ці молекули діють як джерело палива для клітин товстої кишки, вони регулюють всмоктування інших поживних речовин у кишечнику та допомагають збалансувати імунну систему. Ми вважаємо, що ці результати свідчать, що споживання мигдалю може сприяти метаболізму бактерій таким чином, що потенційно може вплинути на здоров'я людини.
Клітковина є основним паливом для використання пробіотиками або здоровими кишковими бактеріями, щоб вони могли створювати метаболіти, такі як серотонін та бутират. При цьому мигдаль – не єдиний спосіб отримати більше бутирату. Дієтологи відзначають, що вживання десятків різних овочів, включаючи авокадо, бобові або інші пребіотичні продукти на тиждень, а також ферментованих продуктів, таких як кімчі та квашена капуста, може допомогти створити різноманітні кишкові бактерії. Вони будуть виробляти більше бутирату та інших корисних метаболітів для організму.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













