Лікарі заявили про користь арахісу для судин

Лікарі заявили про користь арахісу для судин
Смачно і корисно.
Арахіс на 13% знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань, передає Главком .
Японські вчені з Осакського університету з'ясували, що любителі арахісу краще захищені від інсульту та серцево-судинних захворювань.
У 1990-х роках дослідники зібрали інформацію про раціон понад 74 тис. японців 45-74 років і простежили за їх здоров'ям у наступні роки. За цей час випробувані зіткнулися з 3599 інсультами та 849 випадками ішемічної хвороби серця. Ті, хто з'їдав 4-5 ядер арахісу на день, виявилися менш схильними до серцево-судинних захворювань, ніж ті, хто взагалі його не вживав.
Арахіс на 13% знизив загальний ризик серцево-судинних захворювань, на 16% - ризик інсульту в цілому, на 20% - ризик ішемічного інсульту. З ішемічною хворобою серця та геморагічним інсультом зв'язку не спостерігалося.
Арахіс багатий на ненасичені жири, мінерали і вітаміни, клітковину, і регулярне вживання його в їжу дозволяє знизити тиск і рівень «поганого» холестерину, а також зменшити запальні процеси в організмі, пояснюють автори роботи.
При цьому навіть невеликої його кількості достатньо, щоб підтримати серцево-судинну систему.
«Обличчя театру»: яркие театральные личности в работах Ярослава Турива (фото, видео)
Музыка от сердца и для души: Элина Образцова сыграла авторский концерт (фото, видео)
«Світло всередині нас»: Хореографический коллектив «Карамель» представил юбилейную программу (фото, видео)
Вышел официальный тизер документального фильма "Кузьма: Страшно веселый"
Появились фото и видео с места обстрела Николаева
В Николаеве водитель «Мицубиси» проехал на «красный» возле школы (видео)
Массовые беспорядки в Париже после победы ПСЖ в Лиге чемпионов: задержаны более 300 человек (видео)
Медведица остановила киевлянина, который шел в Румынию: пограничники снимали его с дерева (видео)
Художницы показали, как каждую неделю на пленэрах рисуют Николаев (видео)














