Історії про подорожі, в яких дещо пішло не за планом

20.02.2024 в 14:31

Вирушаючи в нові місця, особливо у відпустку, можна очікувати чого завгодно. Але всім, звичайно, хочеться уникнути різного виду незручностей та неприємних моментів та насолоджуватися відпочинком. Люди в інтернеті поділилися, як їхні поїздки обернулися різними казусами.

• Нещодавно вперше побувала у  Парижі . Кілька днів ми гуляли найрізноманітнішими пам'ятками , кафе, відвідували екскурсії. В останній день вирішили сходити в кіно, подивитися фільм французькою і ще більше просочитися атмосферою.
    І яке ж було моє здивування, коли ми побачили пару, де дівчина їла попкорн, а хлопець — цебро жаб'ячих лапок. Коли сеанс закінчився — ми вирішили спеціально уточнити, чи це були лапки. Виявилося, хлопчина реально їв саме їх.  © Палата № 6 / VK
  • Пам'ятаю, як я вперше у житті вирушив відпочивати на круїзному лайнері зі своєю родиною. Ми довго чекали на цю подорож, але вже після перших годин на кораблі мені стало страшенно погано. Кружилася голова, темніло в очах, мене нудило... Раптом ми з мамою помітили, що корабель по колу пливе, наче його кудись засмоктує.
    Капітан сказав, що ми випадково увійшли до кругової течії, яка змусила нас обертатися. Після цього мені стало ще гірше. Тільки уявіть: і так нудить, а тут ще й кругова течія. Більше ніколи в житті не вирушу у плавання на круїзному лайнері.  © Палата № 6 / VK
  • Приїхали у відпустку до батьків чоловіка. Витратили купу грошей на подарунки, побутову техніку, продукти для сім'ї. Залишилося лише на квитки назад. Перед від'їздом свекруха зажадала залишити їй грошей на рахунки за електрику та воду, адже ми два тижні там жили. Краще б на море з'їздили.  © Підслухано / Ideer
  • Чоловік подруги схотів у відпустку на машині. А тоді ще тільки паперові карти були. Вночі не зміг зорієнтуватися, вирішили заночувати. Загнав машину в кущі, вже зібралися спати, раптом повз вантажівку їде.
    Підірвалися і за ним. Водій великого вантажу додав газу, чоловік подруги не відстає. Каталися, каталися, заїхали на поля. З вантажівки вистрибує водій із домкратом, довелося тікати від нього. Подруга відчинила дверцята, чоловік її ледве встиг схопитися і дати задній хід.
    Так вони відповзали досить довго, доки машина не затихла. Залишок ночі штовхали її буераками. Довелося в результаті автомобіль залишити та заплатити грошей за стоянку. День потім ще добиралися приміськими автобусами, щоб сісти на поїзд. Подруга вже билася в істериці, на щастя, квитки вдалося купити, і вони таки поїхали.  © Тетяна Лобанова / ADME
  • Відпустка, валяємось із чоловіком на пляжі при готелі, кайфуємо. Підходить дівчина в купальнику і звертається до чоловіка: «Ви не могли б мене підняти на руки для фотки?». Чоловік нервово коситься на мене, відмовляє. Я лежу з відкритим від подиву ротом, аналізую, що там за фотка може бути. Кажу чоловікові, що ми напевно навигадували собі, а дівчина щось безневинне хотіла, ідея для фотки крута, може. За хвилину дівчина сиділа в стрінгах на плечах у щасливого турка, хапала сонечко. Мистецтво, не інакше.  © Підслухано / Ideer
  • До нашої відпустки вирішила приєднатися родина, з якою ми колись дружили. Треба сказати, що ми їх із собою не звали, а вони навіть не запитали про наше бажання. У результаті ми вислуховували їхні скарги на готель і бурчання, мовляв, хто добровільно хоче так відпочивати. Далі вони зовсім затіяли сварку і розбіглися на наших очах.
    А нам сподобався наш відпочинок. Це було найкраще, що ми могли собі дозволити на той момент. Можливо вони звикли до вищих стандартів, але їх ніхто і не просив їхати з нами.  © BitCorgi / Reddit
  • Нас якось знайомі покликали разом провести відпустку в одній країні, де вони вже були, а ми ще ні. Подавали це під соусом: «Ми вам все покажемо і розповімо». Ну, ми погодилися. Прилітаємо, і виявилося, що для них «цікаво» — проводити час у 10-поверхових ТЦ, а в проміжках смажитися на пляжі. І всі розмови про те, де що можна смачніше поїсти. А там країна з багатотисячолітньою історією: чудова архітектура, храми, музеї. Ми за пару днів не витримали, і вирішили відпочивати самостійно.  © Тривожне тістечко / ADME
  • Коли дочці виповнилося півтора роки, вперше поїхали у відпустку. Батьки запропонували поїхати з нами, з дитиною допомогти, щоб ми самі відпочили. Ми сплатили батькам путівку на подяку. Через півроку подумали знову відпочити, батьки були зайняті, і допомогти викликалася свекруха. Ми також сплатили їй все. На місці виявилося, що з онукою вона в одній кімнаті жити не хоче, увечері дві години з нею посидіти не може, та й узагалі у неї відпустка і дитина не її. Зараз ображається, що більше за неї ми не кличемо.  © Підслухано / Ideer
  • Я вирішив поїхати у відпустку, покататись на сноуборді. Це був перший справжній і повністю оплачений відпочинок мною за останні 7 років. Першого ж дня мені написав сусід і спитав, чому я витяг з дому всі свої меблі. Виявилося, мій орендодавець і за сумісництвом мій батько чекав, поки я поїду, щоб зробити це. Хоча я планував з'їхати наступного місяця. На щастя, потім мене прихистили мої бабуся та дідусь.  © Starfall*** / Reddit

• Жодна відпустка моєї дружини не обходиться без пригод. Одного разу на Карибах ми вирушили поплавати з масками та подивитися на морських мешканців. Моїй дружині від чогось було дуже некомфортно пірнати і в результаті весь день вона просиділа на човні. А просто повернутись назад ми не могли, бо на човні були й інші люди. Дружина, природно, була засмучена. А наступного дня почався жах: вона прокинулася з опухлими губами. Їх обсипало застудою через те, що вона весь попередній день просиділа під палючим сонцем. І хоч цей відпочинок був повний інших незабутніх подій, з пам'яті ніяк не викреслиш цей неприємний момент.  © reflectrofluid / Reddit
  • Знаходжуся у відпустці. Прийшла у номер за фотоапаратом, знаючи, що там ще не закінчили прибирання. Дивлюся – покоївка фоткається з моїм букетом квітів на свій телефон. Зачекала, доки вона закінчить і зайшла. А що мені не шкода.  © Підслухано / Telegram
  • У поїздку на море ненав'язливо напросилися дві тітоньки дружини. Відмовляти не стали, порахували, що гірше не буде, і дітям зайвий нагляд не завадить. Доїхали весело. Але проблема приїхала з нами: з'ясувалося, що одній тітці важко діставатися пляжу. Але це питання вирішили.
    Пролетів час, виїжджаємо назад на світанку, відчуваю що машина поводиться інакше. У гору важко, з гори розганяється, інерція скажена, пробиваю колесо в результаті. Щоб дістатися запаски, вивантажую всі речі і дві непідйомні абсолютно сумки тітоньок.
    — Що там у вас, сподіваюся, не тяжкі спогади?
    - Ні, звичайно, галька гарна з пляжу, уявляєш яка доріжка шикарна на дачі буде.  © НАСІННЯ67 / Pikabu
  • За братом все життя полюють тварини. Він завжди перший зжер комарами, його обожнюють оси і джмелі. Кілька разів нападав і кусав наш поступливий кіт, від собак взагалі багато разів отримував. Птахи взагалі ненавидять: підлітають і можуть клюнути. А тепер ще й на морі до нас підпливають рибки та кусають його. Мене жодна не чіпала, а він весь у укусах.  © Підслухано / Ideer
  • Коли моїй бабусі було років 10-11, у неї було довге волосся нижче колін. Поїхали вони з батьками на море, і, коли вона купалася, утворилася вирва, і її почало засмоктувати. Врятували бабусю, схопивши за те метрове волосся. Тому й свої я бережу як зіницю ока, раптом що. І за стільки років бабуся навіть близько до води не підходить, максимум душову використовує, і все.  © Підслухано / Ideer
  • Ми приїхали у курортне місце у розпал сезону. Ніде вільних номерів не було. Ледве знайшли готель, в якому був вільним двокімнатний люкс. За нормальні гроші, до речі. У ньому не було кондиціонера, було дуже душно. Вихід на балкон був забитий цвяхами.
    Але ми випали, коли побачили сніданок: у першому контейнері плавало одне яйце, у другому була вода від сосисок. Було ще кілька шматків хліба. Ми думали зараз прийдуть та доповісти продовольство. Прийшла тітка, уважно подивилася, пішла в надра кухні і принесла хліб!