18 осіб, які з іншої країни без епічної історії не повертаються

Відпочинок за кордоном навряд чи можна назвати передбачуваним. Десь у ситуацію втручаються мовний бар'єр чи культурні відмінності, інколи ж і самі мандрівники починають дивувати. Герої нашої добірки розповіли про найепічніші випадки, що сталися з ними в поїздці.

• Відпочивала за кордоном із чоловіком. Познайомились із однією сім'єю, багато часу проводили разом. І якось заговорили про роботу, про начальство. Я висловилася від щирого серця, розбалакала все, що думаю про свого начальника. Після приїзду з відпустки на роботу на мене чекав сюрприз — підвищення та премія. Ось що означає хороша пам'ять на обличчя. Просто коли ми познайомилися з цією сім'єю, я згадала, що це друзі мого начальника і наговорила дуже багато хорошого про наше керівництво. © Палата № 6 / VK
  • Якось була в Нью-Йорку, ходила по магазину і раптом побачила знайоме обличчя. Думаю: "Ну ні, не може бути". Підійшла до дівчини і несміливо питаю, мовляв, ви Аліна? Вона розвертається і з таким же непідробним подивом на мене дивиться. Вчилися колись давно разом на курсах англійської, але у рідному місті жодного разу не перетиналися.
    А через багато років я лечу відпочивати до Чорногорії. Ось уже в останній день перед вильотом стою на набережній, фотографую захід сонця і раптом чую: «Оля?» Розвертаюсь, а там моя однокласниця, яка після школи поїхала до іншого міста, і ми більше не бачилися. Зустріти знайомих на іншому кінці світу мені завжди здається чимось немислимим.
  • Відпочиваю у Єгипті. Пливу над рифом і бачу - зграя риб навколо людини крутиться. Не можу повірити своїм очам! Так чарівно! Підпливаю ближче, щоб дізнатися. А хлопець мені руку простягає, мовляв, на, тримай. Беру в долоню, а там розмоклий батон. Так і зависли вдвох у зграї рибок, годуючи їх батоном. © Підслухано / VK
  • Були у Єгипті. Якось вийшов з моря і тільки у лежака зрозумів, що втратив зубний протез. А коли повертався після другого запливу, побачив його серед коралів! Дружина досі цю історію розповідає всім. © Сергій Немчинов
  • Довго планували із хлопцем поїздку за кордон. Я вже не могла дочекатися, зібрала речі, всі можливі нюанси врахувала. А в останній вечір перед поїздкою мої подруги запитали, чи готова я морально до пропозиції руки і серця. Я в шоці, адже мені така думка навіть на думку не спадала. На годиннику 10 вечора, а у мене манікюр явно не для пропозиції. Я пишу дівчині, до якої ходжу на нігті, поясню все і благаю взяти мене прямо зараз. Вона знатно офігіла, але погодилася. Після півночі ми закінчили з манікюром, і я повернулася додому з надією, що це було недаремно. На відпочинку я все думала, чи зробить хлопець мені пропозицію, потім переживала, щоб доти нігті знову не галузі, а на четвертий день все й сталося. Не можу передати, яка ж щаслива я тоді була! Я досі не знаю, подруги всі знали і натякнули мені або просто відчули, але вони дійсно мене врятували! © Карамель / VK
  • Поїхали із подругою за кордон. Гуляємо містом, підходить чоловік і дарує по троянді. Точніше, я думала, що дарує. Після цього він потребує грошей. Ми суємо троянду назад, а той — у відмову, мовляв, платіть. Я вже лізу за гаманцем, як подруга раптом така: «Приготуйся». Я в незрозумілих речах, а та відвернула увагу перехожого на якусь крамницю, кинула троянду, взяла і деру дала. Я швидко зреагувала та побігла за нею. Чоловік біг за нами кілька метрів, а згодом зупинився. Ми посміялися і більше таких подарунків на вулиці не брали. © Палата № 6 / VK
  • Ми з подругою відпочивали за кордоном. Побачили якось кав'ярню, де готували пасту. Ми зайшли, щоб зробити замовлення, а за стійкою стояв дуже симпатичний хлопець. Він почав нам щось говорити англійською, але я жодного слова не зрозуміла, тому що не могла відірвати очей від його вуст. Потім він запитав: "Зрозуміло?" А я погодилася, навіть не знаючи, на що. Пасту ми так і не поїли, адже хлопець сказав, що вони закриваються. То вже подруга мені передала. А той побачив, як вона розповідає мені його слова, глянув на мене і послав повітряний поцілунок. © Карамель / VK
  • Пам'ятаю, якось із чоловіком поїхали відпочити за кордон. Розпланували собі програму, вибрали класний готель. Вирішили заздалегідь замовити екскурсії. Я хотіла взяти у нашого гіда, але чоловік сказав, що можна пошукати дешевше. Підійшли до кіоску біля пляжу, англійською пояснилися, які екскурсії нам потрібні, і оплатили відразу 4. Справді вийшло дешевше. За кілька днів прийшли до автобусної станції, приїхав наш транспорт, сіли. Нас одразу збентежило, що ніхто не говорить англійською, ні екскурсовод, ні водій. А коли програму почали мовити іспанською, ми зрозуміли, в чому справа. Екскурсії ці були місцевою мовою. Ми майже нічого не розуміли, дивилися інформацію про визначні пам'ятки в інтернеті. На чоловіка розлютилася, зате ми вивчили багато іспанських слів. Були з усієї групи найтихіші, не перепитували, бо нічого не розуміли. © Палата № 6 / VK
  • Відпочивали з другом у Таїланді. І ось одного дня лежимо на пляжі, а поруч дівчина вся така в модному купальнику, з намасленим тілом, прямо як з картинки. І тут до неї підходить тайка, тикає в зону бікіні і на весь пляж: «Ай-яй-яй-яй! Дивись, волосся росте! Давай висмикну їх тобі!» Думали, дівчисько під землю провалиться від сорому. © Підслухано / VK

• Поїхали ми з подругою на тиждень до Туреччини відпочити. На другий день вона познайомилася з чоловіком і поїхала з ним тусити, сказала, що ненадовго, а зрештою зникла на два дні. Я всіх на вуха в готелі поставила, як раптом подружка з'являється. Прийшла така щаслива. Я то два дні божеволіла, але суть не в цьому. Вдома на неї чекають дитина та чоловік, я їй подарувала цю путівку зі мною, щоб вона відпочила від декрету. Не знаю, як тепер її дружину дивитися. © Підслухано / VK
  • Я надовго запам'ятаю нашу першу подорож до Італії. У Флоренції моя дружина відстала від групи. У неї не було ні грошей, ні документів, ні знання хоч якоїсь мови. Я підняв на вуха гіда і всю групу, ми її обшукали, а вона сама прийшла до статуї Давида строго в обумовлений час! Все б нічого, але через день наш гід зліг з раптовим нападом виразки, так що залишок туру мені довелося виконувати роль гіда і перекладача для цілого автобуса туристів, що «пролетіли». З того часу ми вже 20 років подорожуємо самостійно. © coolwolf0 / ADME
  • У Таїланді знайомий поклав паспорт у кишеню сорочки та пішов годувати мавп. Ну, одна з них паспорт і стягнула. Пішов він у консульство по довідку, щоб повернутися додому. Там усі поржали та написали, що паспорт викрали невстановлена ​​особа. © Oxana Chernova
  • Відпочивала з чоловіком у Єгипті. Вставали рано, йшли милуватися світанком, купалися, займали місце на пляжі, снідали. У такому режимі минуло чотири дні. А потім у нас зник рушник. Керуючий у готелі сказав, що ми маємо купити нове за $20. Заплатили. Я все грішила на одну пару із сусіднього номера. Дуже підозрілі, постійно шушукалися і нас обговорювали. Вирішила провести розслідування: причаїлася на пляжі. А приблизно близько 11-ї вечора там з'явився чоловік, пройшовся вздовж лежаків готелю і забрав три рушники. Я його за руку майже зловила. Ним виявився той самий керуючий. Виявилося, що він придумав собі такий підробіток. Гроші він повернув нам і пообіцяв так більше не робити. © Палата № 6 / VK
  • Їздила до Таїланду, отруїлася, довелося викликати лікаря у номер. Лежу, майже ридаю, біль пекельний, аж шлунок зводить. Слова з себе видавити на можу, тільки так і ні. А лікар користується голосовим перекладачем. Якоїсь миті він видає: «У вас у шлунку паличка, і вона продовжує снідати». Стало дуже смішно, чому й полегшало. © Підслухано / VK
  • Згадала, як із подругою відпочивала у Франції, обговорювали там усіх хлопців, яких зустрічали. Так ми сиділи в кафе, а за сусіднім столиком був дуже гарний хлопець. Ми, звичайно, стали про нього балакати. Він розмовляв з офіціантом і з кимось по телефону французькою, тому ми ніяк не очікували, що він підійде до нас і нашою мовою скаже: «Дівчата, мені теж дуже подобається ваше взуття. Чи можна мені пригостити вас кавою за такі приємні компліменти на мою адресу?» © Карамель / VK
  • Будучи вперше в Сербії, зайшли поїсти до якогось ресторану. Собі замовив суп чорбу, уштипці (сербські котлети). Дружина взяла салат та десерт. Сидимо, чекаємо. Дивлюся, офіціант несе велику супницю. Думаю: «У справи! Зараз ще при мені з неї в тарілку наливатиме для більшого пафосу, мовляв, свіжий, не розігрітий». Ось тільки це була не супниця, а моя тарілка із супом! Так я вперше познайомився із розмірами порцій у сербській кухні. © KOPEHbXPEHA / Pikabu
  • Була справа у Парижі. Ми з хлопцем зняли квартирку на тиждень і вигулювали свої кісточки столицею Франції. Коханий відійшов гроші поміняти, а я грілася на сонечку. До мене підходять дві дівчини. Такі прямо фіфи на вигулі: в шубках, в окулярах, дуті губки. Одна почала ламаною французькою щось пояснювати. А друга каже подрузі: «Може, цій дурі написати назву ресторану, бо вона тупить». Я промовчала. Показала їм дорогу до найзаплутанішої вулиці Парижа. Хай походять, подумають. Може, ще якусь дурницю знайдуть, яка покаже їм, як користуватися карткою в телефоні. © Палата № 6 / VK
  • Медовий місяць, вечеря з коханим на Балі, все ідеально. Поки до мене не підійшла дівчина з проханням відпустити мого чоловіка, тому що вона його любить. Виявилося, що вона, бідна й наївна, повірила його розповідам, що побралися ми за розрахунком. Мовляв, так наші сім'ї наполягли, а любить він лише її. І що я знаю нібито про їхній роман і не проти, оскільки шлюб фіктивний. Дізнавшись про своє цікаве становище, вона пішла за нами на Балі, щоб благати мене дозволити йому розлучитися, щоб вони були разом. © Підслухано / VK
Додати коментар
Коментарі доступні в наших Telegram и instagram.