Вино безпечніше пива – вчені
Вживання менше шести стандартних австралійських склянок алкоголю на тиждень пов’язане з найнижчим ризиком розвитку фібриляції передсердь, але не весь алкоголь однаковий, як показує нове дослідження Університету Аделаїди.

Фібриляція передсердь (ФП) – це нерегулярна і прискорена частота серцевих скорочень, яка може збільшити ризик інсульту, серцевої недостатності та інших серцевих ускладнень. Симптоми включають прискорене серцебиття, задишку і слабкість.
Це дослідження, використовувало дані британського біобанку, великомасштабну дослідницьку базу даних з інформацією про здоров’я, зібрану з півмільйона британських добровольців.
Провідний автор Семюел Ту з Центру порушень серцевого ритму Університету Аделаїди сказав, що дослідники виявили, що у тих, хто вживав менше шести стандартних доз алкоголю на тиждень, був найнижчий ризик розвитку ФП.
Важливо відзначити, що ці результати не застосовуються до людей, які вже страждають фібриляцією передсердь, які можуть виявити, що зменшення споживання алкоголю може зменшити їх симптоми.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













