Вчені розробили дієту, яка може допомогти у лікуванні деяких видів раку
Два типи харчування виявилися дуже ефективними.

Міжнародна група вчених представила тип харчування, який може допомогти у боротьбі з деякими типами стійкого раку. Авторами дієти стали співробітники Університету Південної Каліфорнії та Інституту молекулярної онкології у Мілані.
Раніше вченими було встановлено, що певна здатність зупиняти зростання злоякісних пухлин мають продукти з високим вмістом вітаміну C, повідомляє Nature Communications. При цьому зазначається, що подібна терапія буде більш ефективною лише за комбінації з хіміотерапією. Також фахівці з'ясували, що у боротьбі з онкологічними захворюваннями може бути ефективне та лікувальне голодування.
В рамках експерименту вчені вирішили з'ясувати, наскільки два перелічені типи харчування будуть ефективними при одночасному дотриманні. В результаті з'ясувалося, що комбінація дієти, що імітує голодування, і високого споживання вітаміну C має протиракову дію, яка перевищує ефективність кожного з методів окремо.
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)
Вийшов офіційний тизер документального фільму "Кузьма: Страшно веселий"
З'явилися фото та відео з місця обстрілу Миколаєва
У Миколаєві водій «Міцубісі» проїхав на «червоний» біля школи (відео)
Масові заворушення у Парижі після перемоги ПСЖ у Лізі чемпіонів: затримано понад 300 осіб (відео)
Ведмедиця зупинила киянина, який йшов до Румунії: прикордонники знімали його з дерева (відео)













