Названо найнешкідливіший алкогольний напій для здоров'я серця

Названо найнешкідливіший алкогольний напій для здоров'я серця
Вживання вина допускається у помірних кількостях.
Вживання вина несе мінімальний ризик для серцево-судинної системи, порівняно з іншими алкогольними напоями, заявили вчені з Університету Аделаїди (Австралія), передає storinka.com.ua .
Результати дослідження опубліковано у науковому журналі JACC: Clinical Electrophysiology.
Медики визначили, що люди, які пили менше шести стандартних доз алкоголю на тиждень, найрідше стикалися із хворобами серця, у тому числі фібриляціями передсердь.
«Вживання пива та сидру тягне за собою більший ризик фібриляції передсердь у порівнянні з вживанням червоного та білого вина. <…> Наші експерименти свідчать про те, що за відповідального вживання невеликої кількості вина є мінімальний ризик розвитку фібриляції передсердь», — розповів провідний автор роботи Самуель.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)














