Порошенко внес в Раду пакет "безвизовых" законопроектов

13.02.2016 в 08:06

Президент Украины Петр Порошенко внес на рассмотрение Верховной Рады пакет из трех законопроектов, направленных на выполнение Украиной критериев введения безвизового режима с Европейским союзом в сфере противодействия коррупции, определив их неотложными. Об этом сообщает пресс-служба главы государства.

В частности, был внесен проект закона "О внесении изменений в Закон Украины "О прокуратуре" относительно обеспечения прозрачности в организации деятельности Специализированной антикоррупционной прокуратуре с целью выполнения рекомендаций Международного валютного фонда", который совершенствует процедуру отбора руководящего состава Специализированной антикоррупционной прокуратуры и повышает гарантии ее независимости и беспристрастности.

Законопроект "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно выполнения рекомендаций, которые содержатся в шестом докладе Европейской комиссии о выполнении Украиной плана действий по либерализации Европейским союзом визового режима для Украины относительно усовершенствования принципов деятельности Национального агентства Украины по вопросам выявления, розыска и управления активами, полученными от коррупционных и других преступлений" направлен на полную имплементацию Директивы ЕС от 3 апреля 2014 года №2014/42/EU об аресте и конфискации предметов преступной деятельности и доходов от нее.

Законопроект "О внесении изменений в Уголовный и Уголовно-процессуальный кодексы Украины относительно выполнения рекомендаций, которые содержатся в шестом докладе Европейской комиссии о выполнении Украиной плана действий по либерализации Европейским союзом визового режима для Украины относительно усовершенствования процедуры ареста имущества и института специальной конфискации" направлен на совершенствование процедур ареста имущества и института специальной конфискации и приведение их в соответствие с лучшми европейскими стандартами и практиками.

rbc.ua

Комментарии (24)
Надоел, тварь...
13.02.2016 в 08:35 | US

Лучше бы его вынесли без визыво вынесли.

призераю
13.02.2016 в 09:10 | UA

Казнить всех через повешание

Щодо віз
13.02.2016 в 09:28 | UA

> KOLOKOL (2016.02.13 09:05 [UA])
Я не згоден, Сам факт що у людини буде просто можливість у будь який момент поїхати на кордон із туристичною метою, із приватною метою або для лікування, шопінгу і т.п. це вже добре.

ВВ
13.02.2016 в 10:42 | UA

> Щодо віз (2016.02.13 09:28 [UA])
А зараз хіба нема можливости поїхати за кордон? Для отримання візи до країн Шенгену треба лише зібрати усі необхідні документи, заповнити анкету і передати усе це разом з квітанциею про оплату візового сбору до посольства відповидної країни.

Николаевец
13.02.2016 в 11:17 | XX

> KOLOKOL (2016.02.13 09:05 [UA])

Вы не понимаете простой вещи. Сам по себе факт безвизового режима практически не имеет особой ценности в материальном мире. Но для любого майдауна - это сакральный акт, эзотерически обещающий ему скорый приход Европы и всякие европейские блага посыпящиеся на него сверху. Антропологи называют такое карго-культ - верования дикарей в то, что если механически копировать поведение людей цивилизованных, то блага присущие цивилизации сами падут к ногам.

Щодо віз
13.02.2016 в 11:56 | UA

> ВВ (2016.02.13 10:42 [UA])
Так, і зараз є така можливість поїхати за кордон. Але, ще потрібно записатись на чергу і іноземному консульстві для подачі документів на візу, крім того необхідно заплатити 35 євро, і крім того потрібно зібрати кучу документів, а також заповнити анкету, яку до речі , навіть не кожна грамотна людина може самостійно заповнити, А при "безвізовому режимі", усе це відпадае

Николаевец
13.02.2016 в 12:12 | XX

> Щодо віз (2016.02.13 11:56 [UA])

Не зовсім так. І анкету, і купа довідок (наприклад виписка з банку що доводить ваш добробут) - все одно потрібно складати і пред'являти прикордонникам. Які можуть пустити, а можуть і не пустити, якщо зібрані документи їм не сподобаються. Але 35 євро платити не потрібно, да.

Щодо віз
13.02.2016 в 12:21 | UA

> Николаевец (2016.02.13 12:12 [XX])
Анкета таки не потрібна, а ось довідки дійсно будуть потрібні (щодо добробуту та платоспроможності), І головне не потрібно стояти у чергах, і що один важливий ньюанс не потрібно відвідувати іноземні консульства та посольства, які є далеко не у кожному місті України, навідь не у кожному обласному центрі України.
І ще я думаю, що при "безвізовому режимі" різко зростуть черги на кордоні, Вони і зараз дуже великі.

Наблюдатель
13.02.2016 в 13:02 | UA

Ха-ха-ха! ВЕЧНАЯ бесконечная борьба за безвизовый режим и ассоциацию продолжается! Ну что, скакуны-де-би-лы, скачем дальше? Только не сачкуйте, скачите выше и орите громче!

Опрос
13.02.2016 в 15:06 | RU

А что вы выберите. Жизнь при Януке по 8 за бакс или жизнь при парашнике и им подобным по 30 и более, а это будет, но без визы в Европу. Только без бреда что есть третье...

Філософ Брут
13.02.2016 в 15:11 | NL

Дурний думкою богатіе...

Без візи
13.02.2016 в 15:18 | UA

І зараз близько 2 мільйонів громадян України, їздять у країни ЄС без будь яких віз, причому їздять по декілька разів на тиждень.

ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ !
13.02.2016 в 15:19 | NL

> Щодо віз (2016.02.13 09:28 [UA])

> Щодо віз (2016.02.13 11:56 [UA])
Так тебе цікавить не можливість виїзду за кордон, а можливість "не заповнювати кучу папірців"... І за це поклали у землю тисячи людей, за це стали жити в рази гірше, за це зруйнували то, шо ще працювало, за це розісралися з родичами...
ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ !!!

ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ !
13.02.2016 в 15:22 | NL

Шо б не заповнювати папірці... ПАПІРЦІ, КАРЛ ! Так ось у чому була біда України... В папірцях !

Без візи
13.02.2016 в 15:30 | UA

> ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ ! (2016.02.13 15:19 [NL])

> ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ ! (2016.02.13 15:22 [NL])
Яке ж відношення ці "папірці" мають до економічного стану України, до війни, до скандалів із родичами і т.п. Я вважаю, що це не має жодного відношення.

ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ !
13.02.2016 в 15:46 | NL

> Без візи (2016.02.13 15:30 [UA])
Не розумієш який взаємозв'язок ? Я ж кажу, - ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ ! Ну нічого... Голод, він мозок лікує... Вже зараз, голодні пенсіонери не можуть оплатити послуги ЖКГ. Вже зараз, люди вмирають від того, що не можуть купити собі ліків. Вже зараз матері вбивають своїх дітей, тому що розуміють, - разом їм не вижити. А в цьому році, з березня, збираються збільшити плату за ЖКГ на 100 відсотків, на вимогу МВФ. Так хто їздити за кордон ? За що ?!!! Ой дебіли... Ой дебіли ! Папірці їм завадили !

Без візи
13.02.2016 в 15:52 | UA

> ДЕБІЛИ, БЛ@ТЬ ! (2016.02.13 15:46 [NL])
А яке відношення тарифи на ЖКП мають до "безвізового режиму"? Як би у людей, була зараз проста можливіть без візи поїхати за кордон, то я упевнений що там дехтто купував ліки, оскільки в країнах ЄС, вони дешевше

ВВ
13.02.2016 в 16:28 | UA

> Щодо віз (2016.02.13 12:21 [UA])
Щоб вільно подорожувати до Європи, необхідно мати відповідний рівень доходів. Середній української заробітної плати ~ 150 євро для цього зовсім недостатньо. А ті, хто має достатній рівень доходів, і зараз можуть досить вільно подорожувати. Оформлення візи можна замовити туристичному агентству також можливе оформлення багаторазової шенгенської візи. Жебраки з України в ЄС зовсім не потрібні, їх туди і так багато наїхало з країн Азії та Африки.

Без візи
13.02.2016 в 17:06 | UA

> ВВ (2016.02.13 16:28 [UA])
Згоден, що найкращий варіант - це коли є гроші. Але, для простих поїздок за кордон, значних сум не потрібно. Вважаю, що туди можна поїхати навіть за 40-50 євро,Повірте, абсолютна більшість людей, що зараз стоять у чергах на кордоні, їдуть за кордон, із сумою 100-150 євро, а дехто навіть і із меншою сумою

Кастрюлеголовому
13.02.2016 в 17:06 | GB

> Без візи (2016.02.13 15:52 [UA])
Ты действительно дебил, или троллишь таким способом ? Или в твоем курином мозгу не может ужиться въаимосвязь между главной причиной "майдана" (Украине цэ ивропа, хочу в ЕС и кружевные трусики, и т.д.) и теперешним положением, к которому привели Украину жопы сменившиеся на золотом унитазе, которых вы привели к власти ? Если тебе это непонятно, то как сказал тут кто-то,
-Спорить с тупым, - это всё равно, что играть в шахматы с голубем. Неважно как ты играешь. Неважно насколько верны твои аргументы. Он всё равно опрокинет фигуры, насрет на доску, и удалится с видом победителя...

Не каструля
13.02.2016 в 17:18 | UA

> Кастрюлеголовому (2016.02.13 17:06 [GB])
Ваши "аргументи", "доказательства" это просто "бред" яркого представителя "русского мира".. Уверен, що дальше "Рашки" вы нигде не были...

ахахахах
13.02.2016 в 18:55 | UA

> Без візи (2016.02.13 17:06 [UA])
Покупать лекарства в Европе это бред, ничего эффективного без рецепта врача не продадут.
Для людей из приграничных районов снующих туда сюда, сотня евро может быть и деньги, а если ехать отсюда, так это деньги на пару дней(не ситая билетов, гостиницы и пр). Не все так дешево как рассказываешь.

ДА УЖ.....
13.02.2016 в 19:46 | RU

> Не каструля (2016.02.13 17:18 [UA])
Докажи обратное...Расскажи о том как весело,свободно стало жить тебе,твоим родным и близким,друзьям....Расскажи как цены, коммуналкане растут.....ну и об остальных прелестях жизни после майдана....Хоть бы кто-нибудь откликнулся вот на этот мой вопрос.....Только и слышно-да в рашке,да доллар,да она загибается,да...да...да...А о себе нет желания рассказать?Чтоб уж из первых уст....

Без візи
14.02.2016 в 09:40 | UA

> ахахахах (2016.02.13 18:55 [UA])
Українські рецепти діють і в ЄС, це я достовірно знаю, Так що у цьому дійсно немає проблеми

Добавить комментарий
Отправить
Новости
Архив
Новости Отовсюду
Архив