Покращує зір і пам’ять: вчені назвали продукт для здорових очей і ясного розуму
Авокадо допомагає захистити зір та підтримує роботу мозку.

Про це свідчать нові наукові дані, опубліковані в Health Digest.
Видання, спираючись на декілька досліджень, а саме в International Journal of Psychophysiology та Nutrients, повідомляє, що авокадо містить велику кількість калію, клітковини та ніацину, який знижує запальні процеси в організмі. Крім того, у його складі є лютеїн і зеаксантин — природні антиоксиданти, що сприяють збереженню здорового зору.
Авокадо є цінним джерелом корисних жирів, каротиноїдів і вітамінів А, Е та К. Ці речовини допомагають запобігати серйозним очним захворюванням, зокрема віковій макулярній дегенерації та діабетичній ретинопатії.
Чим корисне авокадо для мозку: результати досліджень
Науковці також довели позитивний вплив авокадо на когнітивні здібності.
У дослідженні в журналі Nutrients йдеться про те, що учасники, які протягом 6 місяців щодня вживали авокадо, продемонстрували кращу пам’ять, концентрацію уваги та швидше вирішували завдання. У них також зріс рівень лютеїну та покращилася щільність макулярного пігменту, що безпосередньо пов’язано з роботою мозку.
Дослідження в International Journal of Psychophysiology описує період вивчення впливу авокадо на людей із зайвою вагою. Протягом 12 тижнів одна група учасників отримувала авокадо щодня, інша — ні. Результати показали, що саме у першій групі покращилися когнітивні функції, зокрема увага та здатність концентруватися.
Вчені зазначають: підвищення рівня лютеїну — лише один із факторів, що пояснює позитивний ефект. Ймовірно, поєднання корисних жирів, клітковини та комплексу вітамінів у складі авокадо сприяє кращій роботі мозку.
Таким чином, регулярне вживання авокадо позитивно впливає не лише на зір, а й на когнітивні здібності, роблячи цей фрукт справжнім суперфудом для здоров’я.
Екс-депутат показав, як у Миколаєві «бусифікували» чоловіка (відео)
Начальника Миколаївського обласного ТЦК відправили до СІЗО: може вийти під заставу в 4,6 млн грн (відео)
У США створили незвичайний автомобіль на базі Jeep та Lamborghini
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву













