Названо продукт, який знизить ризик серцево-судинних захворювань

Названо продукт, який знизить ризик серцево-судинних захворювань
Американські вчені разом із колегами з Італії провели дослідження, метою якого було виявлення продуктів харчування, особливо корисних для серця та судин людини.
Вчені встановили, що регулярне вживання жирної риби знижує ризик серцево-судинних захворювань приблизно на 8%. Якщо щодня з’їдати по 50 грамів такої риби, то ризик виникнення проблем із серцем та судинами знизиться на 9%. А якщо вживати по 150 г, то зниження ризику досягне 30%.
Сприятливий вплив жирної риби на стан серцево-судинної системи пояснюється великим вмістом поліненасичених жирних кислот Омега-3. Проте вчені поки що не готові назвати точну кількість жирної риби, яку треба з’їдати людині щодня для отримання максимальної користі для здоров’я.
У ході дослідження вони вивчили роботи інших вчених на цю тему, в яких описано майже 79 тисяч випадків захворювань на серцево-судинну систему.
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві попрощалися з лікарем ЛШМД, який загинув на фронті
Через атаку РФ постраждав магазин техніки у Миколаєві (відео)
Міграційна криза в Європі: до 10 тисяч людей за добу прорвалися до Іспанії, Італія хоче закрити кордон (відео)
У Радушному вшанували пам'ять загиблої родини: старший син вижив - він служить у Миколаєві (відео)













