Медики назвали продукти, здатні зруйнувати психіку
Дослідники дійшли висновку, що вся їжа, яка входить до щоденного раціону людини, впливає на її психічне здоров'я, повідомляє Menslife .

Іспанські експерти з Університету Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія та Гранади провели дослідження, в якому було задіяно понад 9 тис. іспанців. Протягом місяця вчені вели нагляд за станом психічного здоров'я всіх учасників.
Як показали результати експерименту, вкрай негативний вплив на психіку людини мають такі продукти харчування: настільки популярний у всьому світі фаст-фуд, солодкі кондитерські вироби та випічка, вироблена не в домашніх умовах. Вживаючи їх у їжу, людина стає агресивною, тривожною, роздратованою і впадає в депресію.
Такі неприємні симптоми з'являються менш ніж через місяць регулярного харчування даними продуктами. Головними винуватцями визнано транс-жири, які використовуються для приготування фаст-фуду та солодощів. Вони дуже погано засвоюються організмом і осідають у внутрішніх органах. Також усі вищеперелічені продукти сприяють підвищенню рівня холестерину в крові та провокують появу зайвої ваги.
Вчені настійно рекомендують по можливості замінювати шкідливу їжу свіжими фруктами та овочами, адже вони приносять емоційну рівновагу, почуття легкості та спокою.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













