Знижує холестерин та ризик діабету: корисні та маловідомі властивості кукурудзи
Кукурудза є основним продуктом у сотнях мільйонів будинків у всьому світі. Йдеться не тільки про зварений качан рослини, а й про кукурудзяний хліб, консервовані зерна, кукурудзяний суп та інше. Однак, не тільки універсальність цього смачного овочу робить його таким чудовим доповненням до їжі - він також має багато корисних властивостей, про які більшість людей можуть навіть не здогадуватися.

Кукурудза може знизити рівень холестерину
Якщо ви потребуєте підтримки здорового рівня холестерину, у цьому може допомогти додавання невеликої кількості кукурудзяної олії у ваш раціон. Дослідження 2018 року, опубліковане The Journal of Nutrition, показало, що серед групи з 25 дорослих з високим рівнем холестерину споживання чотирьох столових ложок кукурудзяної олії в день знизило рівень холестерину більше, ніж споживання кокосової олії.
Кукурудза може знизити ризик виникнення діабету
Трохи фіолетової кукурудзи (маїсу) у меню може бути ключем до утримання діабету та пов'язаних з ним ускладнень. Дослідження in vitro 2018, опубліковане в PLOS One, показало, що пігменти антоціанів, знайдені у фіолетовій кукурудзі, пов'язані з покращеним поглинанням глюкози та збільшенням секреції інсуліну.
Ця кукурудза також активує рецептор-1 вільної жирної кислоти та глюкокіназу – двох біологічних маркерів, пов'язаних зі зниженням ризику діабету.
Користь для кишечника
Здоровий баланс кишкових бактерій має важливе значення не лише для підтримки здоров'я травного тракту, але й для підтримки здоров'я всього організму, оскільки близько 70% імунної системи розташовано саме в кишківнику.
Додавання трохи кукурудзи до раціону може допомогти зберегти важливий баланс кишкових бактерій. Дослідження 2016 року, опубліковане в PLOS One, виявило, що розчинна кукурудзяна клітковина має пребіотичний ефект, збільшуючи кількість корисних біфідобактерій у травному тракті.
Кукурудза прискорює травлення
Якщо ви намагаєтеся прискорити свій "млявий" травний тракт, трохи кукурудзи може стати в нагоді. Дослідження 2013 року, опубліковане в The Journal of Nutrition, показало, що споживання полідекстрози та розчинної кукурудзяної клітковини, що містяться в цьому популярному овочі, пов'язане з більш частим випорожненням.
Попкорн залишає вас ситим довше
Перекус у вигляді попкорну може довго підтримувати почуття ситості. Небагато попкорну може допомогти закрити проміжок між їжею, коли ви почуваєтеся голодним.
Дослідження, опубліковане в European Journal of Nutrition, показало, що попкорн має індекс насичення 154%, порівняно з білим хлібом, у якого індекс насичення становить 100%. Крім цього, дослідження 2012 року, опубліковане в журналі Nutrition Journal, показало, що попкорн з низьким вмістом жиру ситніший, ніж картопляні чіпси з високим вмістом жиру.
Польща провела найбільший у своїй історії військовий парад (фото, відео)
Екс-депутат показав, як у Миколаєві «бусифікували» чоловіка (відео)
Начальника Миколаївського обласного ТЦК відправили до СІЗО: може вийти під заставу в 4,6 млн грн (відео)
У США створили незвичайний автомобіль на базі Jeep та Lamborghini
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)













