Що буде з тілом, якщо щодня їсти червоне м'ясо
Можливо, ви ніколи не замислювалися над тим, що відбувається з вашим тілом, коли часто споживаєте м'ясні продукти. Яловичина, свинина, баранина, оленина та багато інших видів м'яса мають прямий вплив на наш організм. Пропонуємо дізнатися, що буде з вашим тілом, якщо ці продукти вживатимуть щодня.

Подробиці
Продукти тваринного походження мають високий вміст основних поживних речовин, таких як білок, залізо та вітамін В12. Однією з основних змін є збільшення кількості білка .
Яловичина є одним із продуктів з найвищим вмістом білка. Наприклад, у 85 грамах цього м'яса міститься 23 грами білка. Якщо врахувати, що добова норма протеїну становить 50 г, то споживання яловичини може допомогти заповнювати цю прогалину.
Однак часте споживання цього продукту може негативно вплинути на наш організм. Червоне м'ясо відоме тим, що підвищує рівень "поганого" холестерину . Дослідження Оксфордського університету виявили, що ризик ішемічної хвороби серця зростає на 18% після споживання зайвих 50 г обробленого червоного м'яса.
Вчені заявляють, що споживання м'ясних продуктів може спричинити ризик розвитку діабету 2 типу . Дослідники припустили, що це можливо тому, що червоне м'ясо посилює запалення, збільшує вагу тіла або вісцеральний жир. Причому таких досліджень було кілька, і всі вони показали аналогічний результат.
У 2015 році вчені медичної онкології Інституту онкології Стамбульського університету провели експеримент, результати якого свідчить про зв'язок між частим споживанням м'яса та вищою ймовірністю захворювання кишківника. Оброблене червоне м'ясо має ще більший негативний вплив на розвиток раку товстої кишки .
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













