Пиво може бути корисним для серця

Пиво може бути корисним для серця
Дослідження показало, що вживання помірної кількості пива асоціюється зі скороченням ризику захворювань серцево-судинної сфери.
Говорячи про помірне споживання пива, вчені мають на увазі кілька келихів пінного напою міцністю 4 градуси в тиждень (не більше п’яти півлітрових пляшок).
Автори дослідження-вчені Кембриджського університету та Університетського коледжу Лондона. Ними були проаналізовані дані 48 423 осіб, які мали серцево-судинні захворювання. Фахівці перевіряли, як на стані випробовуваних позначається споживання різного алкоголю. Вони прийшли до висновку, що
“серед людей з серцево-судинними захворюваннями ті, хто вживали в день аж до 15 г алкоголю (300 мл пива міцністю 5% або 125 мл вина) мали знижений ризик повторного інфаркту, інсульту, стенокардії або смерті, ніж ті, хто не пив взагалі».
Найінтенсивніший ефект зниження даного ризику був виявлений вченими щодо тих, хто вживав щодня 120-180 мл пива, що мав міцність 5%.
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві попрощалися з лікарем ЛШМД, який загинув на фронті
Через атаку РФ постраждав магазин техніки у Миколаєві (відео)
Міграційна криза в Європі: до 10 тисяч людей за добу прорвалися до Іспанії, Італія хоче закрити кордон (відео)
У Радушному вшанували пам'ять загиблої родини: старший син вижив - він служить у Миколаєві (відео)













