Природний засіб від гіпертонії: томатний сік довів свою ефективність

Природний засіб від гіпертонії: томатний сік довів свою ефективність
Дослідження японських учених
Вчені з Токійського медичного та стоматологічного університету (TMDU) спостерігали за 481 учасником протягом року. Випробуваним давали стільки томатного соку, скільки вони хотіли.
Добровольцям також звеліли вести щоденники, де вони записували, скільки томатного соку вони споживали щодня, і про будь-які помітні зміни здоров'я.
Результати
Дані показали, що більшість добровольців випивали принаймні 200 мл несолоного томатного соку в день.
Артеріальний тиск знизився на 3% у 94 учасників з передгіпертензією або гіпертонією. Це означає, що систолічний артеріальний тиск учасників знизився як мінімум на 4 мм рт. ст. Діастолічний тиск знизився на 3 мм рт. ст. (140/90 мм рт.ст. і вище, вважається високим)
Як томатний сік покращує здоров'я серця?
Вчені пояснили, що з'єднання лікопін, що надає помідорам яскраво-червоний колір, перешкоджало утворенню бляшок в артеріях, що допомогло знизити кров'яний тиск.
Лікопен інгібує ліпопротеїни низької щільності (ЛПНЩ) або «поганий» холестерин, з'єднання в томатах знижують всмоктування харчового холестерину в тонкій кишці та його синтез у печінці.
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві попрощалися з лікарем ЛШМД, який загинув на фронті
Через атаку РФ постраждав магазин техніки у Миколаєві (відео)
Міграційна криза в Європі: до 10 тисяч людей за добу прорвалися до Іспанії, Італія хоче закрити кордон (відео)













