Продукти, які підвищують ризик інсульту: у списку два види м'яса
Інсульт є однією з найпоширеніших причин смерті, а неправильне харчування може значно підвищити ризик цього гострого порушення мозкового кровообігу. У матеріалі розповідаємо, які види м'яса варто вживати в міру.

Подробиці
Доктор Ширін Кассам, засновниця організації Plant-Based Health Professionals UK, розповіла, які продукти можуть підвищити ризик інсульту.
Особливу увагу варто звернути на перероблене та червоне м'ясо. До переробленого м'яса належать такі продукти, як сосиски, бекон і шинка, а до червоного м'яса належать яловичина та свинина.
Дослідження, опубліковане в European Heart Journal, також підтверджує цей ризик. В рамках експерименту, в якому було задіяно понад 400 тисяч учасників із дев'яти країн, виявлено продукти, пов'язані з ризиком як ішемічного, так і геморагічного інсульту.
Дослідники з'ясували, що навіть споживання всього 50 г червоного та обробленого м'яса на день пов'язане зі збільшенням ризику ішемічного інсульту на 14%.
Щоб убезпечити себе від інсульту, доктор Кассам рекомендує звернути увагу на дієту та звести споживання червоного та переробленого м'яса до мінімуму. Хоча потрібні додаткові дослідження для підтвердження цих результатів, відомо, що ці продукти пов'язані з численними проблемами зі здоров'ям, включаючи ризик раку та серцевих захворювань.
Замість червоного та переробленого м'яса, фахівець рекомендує звернути увагу на фрукти, овочі, цілісні зерна, боби, горіхи та насіння. Ці корисні продукти містять багато поживних речовин та антиоксидантів, які зменшують ризик інсульту.
Для зниження ризику інсульту також важливо дотримуватися здорового способу життя, включаючи регулярну фізичну активність, контроль ваги, відмову від куріння та помірне споживання алкоголю.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













