Медики назвали ягоду, вживання якої запобігає інсультам

Медики назвали ягоду, вживання якої запобігає інсультам
Вітамін С, який містить ягода, захищає від закупорок артерій, викликаних високим рівнем «шкідливого» холестерину.
Вчені з університету Сетсуна в Японії встановили, що миска полуниці може допомогти захистити від жирових відкладень, які викликають серцеві напади та інсульти. Користь від вживання помітна вже за годину. Результати дослідження було опубліковано у журналі Nutritional Science.
Дослідження показало, що багатий на вітамін С продукт захищає організм від потенційно смертельних закупорок артерій, викликаних високим рівнем «шкідливого» холестерину.
У роботі взяли участь 23 добровольці, яким видавали по 500 гр полуничного пюре або солодкий напій зі смаком полуниці. Через півгодини у них взяли зразки крові, потім аналіз брали кожні півгодини протягом чотирьох годин.
Результати показали, що група, яка отримувала полуницю, мала менше ознак утворення «шкідливого» холестерину, ніж у тих, хто отримував напій. Ці переваги були очевидні протягом години після вживання полуничного пюре і зберігалися принаймні протягом чотирьох годин.
Польща провела найбільший у своїй історії військовий парад (фото, відео)
Екс-депутат показав, як у Миколаєві «бусифікували» чоловіка (відео)
Начальника Миколаївського обласного ТЦК відправили до СІЗО: може вийти під заставу в 4,6 млн грн (відео)
У США створили незвичайний автомобіль на базі Jeep та Lamborghini
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)













