Дослідження: м’ясоїди виявилися психічно здоровішими, ніж вегани і вегетаріанці

Дослідження: м’ясоїди виявилися психічно здоровішими, ніж вегани і вегетаріанці
Американські вчені з Університету Алабами стверджують, що вегетаріанський або веганський раціон харчування може збільшити ймовірність розвитку депресії. Фахівці провели аналіз 18 досліджень, в яких взяли участь 160257 людей, і дійшли висновку, що м’ясоїди мали краще психічне здоров’я, ніж ті, хто дотримувався рослинної дієти. Згідно з отриманими даними, кожен третій вегетаріанець страждав від депресії або підвищеної тривожності. Також люди, що дотримуються рослинного раціону харчування, у 2 рази частіше приймали рецептурні ліки проти психічних захворювань і майже в 3 рази частіше думали про самогубство.
«Хоча ризики і переваги вегетаріанського і веганського раціону обговорювалися століттями, наші результати показують, що м’ясоїди відрізняються найкращим психічним здоров’ям, — говорить доктор Едвард Арчер. — Дані висновки мають важливе значення при визначенні того, що саме має представляти із себе «здорове харчування». За словами фахівців, люди, які хочуть уникнути розвитку депресії і тривожності, повинні їсти м’ясо, в той час як вегетаріанцям і веганам слід вжити додаткових заходів по захисту свого психічного здоров’я.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













