Ці продукти харчування дійсно захищають від раку
Вживання здорових продуктів харчування і відмова від фастфуду дійсно зменшує ризик розвитку раку. Отримано переконливі докази з цього приводу.

Одне з найбільш масштабних досліджень, коли-небудь проведених з даного питання, підтвердило, що вживання в їжу корисних для здоров’я продуктів харчування знижує ризик раку. Насичені сіллю, цукром і жиром продукти збільшують кількість пухлин на 11%, порівняно з тими людьми, які віддають перевагу здоровій дієті. Такі результати спостережень за майже півмільйоном дорослих жителів Великобританії. Дослідники використовували тільки що впроваджену в Європі світлофорну систему оцінки корисності їжі, при якій зелене світло означає потрібні для здоров’я продукти, жовтий колір – щодо корисні, а червоний – абсолютно непотрібні і шкідливі.
До числа продуктів харчування, щодо яких спалахував червоний колір, відносились торти, бісквіти, пудинги, лазанья, томатний кетчуп, а також червоне і перероблене м’ясо. Результати спостережень показали, що вживали продукти харчування з зеленим світлом люди рідше стикалися з пухлинами, особливо шлунку та кишечнику. Відомо, що ймовірність виникнення злоякісних новоутворень шлунково-кишкового тракту в значній мірі залежить від раціону людини і від її ваги, що і підтвердило дане дослідження.
А ось любителі продуктів харчування з червоним світлом найчастіше хворіли пухлинами кишечника, верхнього відділу травного тракту і шлунка. Чоловіки при цьому частіше стикалися з раком легенів, а жінки – з пухлинами печінки і постклімактеричним раком грудей. Саме спостереження проводилося французькими вченими з Національного інституту здоров’я і медичних досліджень (INSERM).
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві попрощалися з лікарем ЛШМД, який загинув на фронті
Через атаку РФ постраждав магазин техніки у Миколаєві (відео)
Міграційна криза в Європі: до 10 тисяч людей за добу прорвалися до Іспанії, Італія хоче закрити кордон (відео)













