Військовий збір та ЄСВ: усіх підприємців зобов'язали платити до 20 квітня, навіть «сплячих»

Військовий збір та ЄСВ: усіх підприємців зобов'язали платити до 20 квітня, навіть «сплячих»
В Україні всі підприємці до 20 квітня цього року мають сплатити авансові внески з військового збору та єдиного соціального внеску, відзвітувати про найнятим працівникам, а деяких з них зобов'язали подати декларації за 1 квартал 2025 року.
Про це повідомляє ТСН із посиланням на коментар нардепа Ніни Южаніної.
За її словами, всі фізичні особи-підприємці мають сплатити єдиний соціальний внесок у розмірі 5280 гривень до 20 квітня цього року. Це стало обов'язковим платежем для всіх груп ФОП із 1 січня 2025 року.
Нова норма, закріплена в законі про Бюджет-2025, стосується навіть підприємців, які перебувають у "сплячому" режимі та не мають доходів.
У свою чергу, податковий консультант Михайло Смокович повідомив, що якщо підприємець вносив платежі за кожен місяць (січень, лютий та березень у розмірі 1760 грн), то може надалі так продовжувати.
У квітні починається рахунок часу до 12 травня - крайнього терміну подання декларації для платників єдиного податку 3 групи. Форму звітності було оновлено, оскільки тепер до неї включено дані про нарахування та сплату військового збору. З 2025 року цей платіж став обов'язковим всім ФОП.
Атака на термінал «Нової пошти» у Миколаєві: з'явилися фото та відео ушкоджень
Удар по терміналу Нової пошти у Миколаєві: з'явилося відео з місця атаки
З'явилися фото та відео наслідків нічної атаки на Миколаїв. ОНОВЛЕНО
У центрі Миколаєва безперервно гуде сигнал тривоги – знову збій у системі оповіщення
У центрі Миколаєва співробітники НАБУ зупинили автомобіль та проводять обшук (фото, відео)
У Південному Бузі «зацвіла» вода – і це не водорості (фото, відео)
У Миколаєві з листопада кількість хлору у водопровідній воді збільшать утричі - городян просять бути обережнішими
У Миколаєві депутати зібралися на сесію міськради (відео)
Потрійна ДТП у центрі Миколаєва: постраждала водійка, утворився затор













