Користувачі мережі, які вже не зможуть просто взяти та забути те, що діялося в їхньому дитинстві

21.10.2023 в 12:00

Хтось може вважати, що дитячі образи треба відпускати, а не переживати їх знову і знову. Ось тільки, як би не хотілося, зробити це дуже непросто. Особливо коли тебе, маленьку раниму дитину, незаслужено звинувачували і карали не лише чужі малознайомі дорослі, а й найрідніші люди на світі.

Ми  з головою поринули в історії користувачів соцмереж та наших читачів. І сподіваємося, що вони допоможуть навчитися на чужих помилках та стати найкращим для своїх дітей.

• Мій тато - будівельник. Скільки пам'ятаю, він завжди у відрядженнях. І ось одного разу привіз мені з Південної Кореї ляльку. У нас таких зовсім не було, до речі.
    Спочатку мені її не подарували, бо нібито зламаю. Потім вирішили почекати Нового року, потім дня народження, потім ще чогось. Чи варто говорити, що на всі свята я хотіла отримати лише її. Загадувала бажання, навчалася на відмінно...
    Якщо коротко і не вдаючись до подробиць, мені батьки подарували її на 27 років. Я стрималася (я молодець) і не плакала при батьках, але вдома було важко. І ось чесно, я хотіла її просто спалити, щоби більше не бачити і не відчувати цю образу. Чоловік відмовив. Загалом, ляльку зубна фея принесла моїй дочці замість чергового зубика, що випав. Я навіть у неї грала разом із Елею, але це не те. Ненавиджу цю ляльку. © Kaiyurist / Pikabu
  • Був хлопцем і, як багато дітей того часу (кінець 1980-х), літо проводив у селі. І був у селі у нас хлів з різними цікавими штуками. Серед всякого мотлоху там стояв мотоцикл «Мінськ», на якому колись їздив мій дядько. Але одного разу мотоцикл просто перестав їздити. А оскільки у дядька з ремонтами туго, він його просто поставив у хлів майже на 15 років.
    І ось якось влітку на моє 14-річчя дядько під час сімейної трапези вручив мені ключі від мотоцикла і мовив: Бери, розбирай, чини. Роби, що хочеш, він тепер твій».
    Звичайно, це літо було дивним: я майже 3 місяці лагодив залізного коня. І ось він, день ікс. З друзями знайшли бензин, розбавили олією. І завели мотоцикл! З хати висипали родичі і з подивом дивилися на мене та на мого коня. Дядько ж підбіг, одразу скочив на мотоцикл і вирішив проїхатись. А коли повернувся, просто буркнув: «Молодець», загнав мотоцикл у хлів і, не особливо пояснюючи, з ключем пішов додому. На мої запитання та протести домашні сказали, що завтра віддасть.
    А наступного дня мотоцикл зранку було викрадено кудись і продано. Грошей я від дядька не дістав. А на протести почув відповідь, що я все не так зрозумів і ніхто мені її не дарував. І ось мені 40, і я досі цього гада ненавиджу. © xdizas / Pikabu
  • У дитинстві якийсь час жила у діда. Щоразу, коли я, наприклад, мила посуд і в мене випадково зісковзувала кришка, внаслідок чого лунав гуркіт, він кричав на мене так, що я завжди боялася, що зараз просто кинеться на мене. Ходила по стінці, дихати в його присутності боялася. Давно вже заміжня, живемо 100 років окремо, але досі, як упустить щось, серце в п'яти йде. © «Підслухано» / Ideer
  • Мій дядько працював на Камському автомобільному заводі (КамАЗ). І вони мали цех, який випускав сувенірну продукцію — модельки КамАЗів, дуже гарної якості копії справжніх великовантажів.
    Першу модельку дядько подарував мені на 7-річчя. І дарував їх на кожен мій день народження. Приїжджав, дарував чергову модельку, я тішився. А коли дядько їхав, мама відбирала у мене машинку і ставила в сервант: «Не чіпай, зламаєш. Це не іграшка, а сувенір. Виростеш – віддам». Вони так і стояли у серванті, 7 КамАЗів у ряд.
    Повернувся з армії машинок немає.
    — Мати, а де КамАЗи?
    - Племінникові віддала, ти все одно з ними не грав.
    Досі прикро: спочатку не дозволяла грати, а потім узагалі передарувала МОЇ машинки. © guzel77 / Pikabu

• Мене мама фактично звинувачувала в тому, що через мене не змогла влаштувати своє життя після розлучення з батьком (він пішов, коли мені було 3 роки). Вона була красунею, але завжди досі досить егоїстичною, а точніше егоцентричною людиною. Пам'ятаю її фразу: «Як шкода, що я не здала тебе до дитбудинку». Причому, коли через багато років я їй, не втримавшись, про це нагадала, вона затято заперечувала.
    Чи залишило таке відношення на мені відбиток? Так, безперечно: невпевненість у собі та відчуття непотрібності залишилися на все життя. © Таня / AdMe
  • Років 10-11 мені було. Як і у будь-якого пацана, була мрія велосипед. Для цього віку «Орлятко» — це те, що треба. Коштував він близько 25 рублів. Заїкнувся батькам, вони сказали, мовляв, їдь до бабусі, зароби в колгоспі на збиранні огірків та купуй. Так і зробив: поїхав до бабусі, 2 місяці підйом о 4:30, до 4 дня на сонці збирав огірки. Виробіток був не гірший, ніж у дорослих, і зарплата відповідна, яку за мене отримувала бабуся. Понад 200 рублів моєї зарплати віддала батькам.
    А тут пацан із сусідньої вулиці потрапляє у ДТП на своєму велосипеді. Шум і гам на весь район, мені відмовляють у заповітній покупці.
    Навіть зараз, у 63 роки, мене кривдить образа через цей велосипед. Тому у мого сина і картинг педальний був і аж 5 велосипедів. © TomasKaukaz / Pikabu

• Я завжди була пай-дівчинкою, відмінницею, бабусям-дідусям допомагала, по гулянка не вешталася. І ось мені 13 років, у школі влаштовують дискотеку. Вона має тривати до 21:00, батьки попереджають, щоб я одразу додому йшла (школа прямо поряд з будинком). «Так, звісно, ​​добре. Як закінчиться дискотека, я одразу прийду». Так і вчинила. Тільки я не знала, що фізрук вирішить трохи продовжити нам задоволення і поставить на пару пісень більше.
    Загалом прийшла я додому о 21:20. Мене чекали розлючені батьки, які нібито вже обіжали навколо школи всі і мене обшукали, а я, така собі, невідомо де вешталася. Мої запевнення, що я була в їдальні і танцювала зі своїми подругами, не приймалися. Що я обіцяла прийти «як закінчиться дискотека», як я, власне, і зробила теж. Що в мене немає годинника і я не знала, що вже більше 21, у тому числі. Я плакала через те, що не вірять, що припустили думку, що я погана. Довго відпускала цю образу. © Ірина Чубарова / Facebook
  • Запам'ятався один випадок. Була відмінниця, і до мене за парту посадили двієчника, щоб я йому допомагала.
    Якось він списав у мене весь твір, кома до коми. І ось мені за це поставили одиницю, а йому двійку. Мама мене покарала, і я й досі пам'ятаю, як було прикро. А вчителька ж знала і бачила, як він списував: я сиділа за першою партою, прямо в неї перед носом. © Svetlana Frank / Facebook
  • Не пам'ятаю, скільки мені було років, але початкові класи точно. Батько пішов коли мені було 4 роки, а мама працювала. Багато працювала.
    Якось я дуже чекав її з роботи і вирішив приготувати вечерю. І ось моя яєчня підгоріла, сковорідку забруднив, але я був собою задоволений і чекав на маму... Вона прийшла з подружкою, крик був моторошний. «Безрукий, шкідник!» і так далі. Навіть її подруга намагалася заступитись за мене.
    Багато років минуло, вже виріс мій син. Але дитячі образи живуть і досі. © Леонід Гніздовський / Facebook
  • Мені було близько 10 років. Тато працював у селі у бабусі, бо у місті, де ми жили, роботи не було. Напередодні Нового року приїхала я з батьком у село, а йому видали 3 подарунки на Новий рік (для мене та моїх сестер). Досі не знаю, куди подівся третій подарунок, але оскільки я була ласуном, бабуся звинуватила мене в тому, що це я його з'їла і не зізнаюся!
    У результаті 2 подарунки поїхали до моїх сестер, а я так і не змогла нічого довести. І, звичайно, було ще образливіше, коли сестри їли свої цукерки, а я була обділена. Стільки років минуло, а ось цю дитячу образу не можу забути. © Oxana Haradezki / Facebook

• Батьки вважали, що балувати дітей не можна. Якось батько приніс додому диню, ми з сестрою стояли за дверима в передчутті, коли він нас покличе. З'їв він сам і мовчки пішов. Ми накинулися обгризати шкірки і не помітили, що батько повернувся. А він просто засміявся і сказав, що ми, як худобу, їмо шкірку. © «Підслухано» / Ideer
  • Мої батьки говорили «Усміхайся і терпи» щоразу, коли я занедужала, бо самі не хотіли з цим розбиратися. Багато років я тримала при собі будь-які травми чи проблеми зі здоров'ям. Тепер я заміжня і чоловік більш ніж готовий допомагати мені, але при цьому мені страшенно некомфортно, тому що через стосунки батьків досі відчуваю, що ніхто, крім мене, не повинен мати справу з моїми болями. © KadenzaKat98 / Reddit
  • Коли я переїжджала до іншої країни, хотіла забрати усі свої дитячі фотографії. Мама змусила мене залишити їх, аргументуючи тим, що вони загубляться. Мовляв, у будинку вони будуть у цілості та безпеці. Коли маму кликала до себе у гості, попросила привезти ті фотографії. Але виявилось, що жодного фото не залишилося. Усі викинули, коли прибирання робили. Тепер з мамою не спілкуємось, вона не розуміє чому. Для неї це просто фотографії, а для мене – частина мого життя. Наче дитинство відібрали. © «Підслухано» / Ideer
  • У мене також було багато випадків. Ось приклад дуже показовий. 9-й клас.
    — Нічого страшного не станеться, якщо здаси не на відмінно, але ти постарайся.
    - Я здала на чотири.
    - Що? Як ти могла? Чого радісна ходиш, мені тепер як на вулицю виходити? Ганьба на все місто!
    І потім ще тиждень ця головомийка. © Honey / AdMe
  • Коли мені було 10 років, мама запитала: "У тебе через 3 дні день народження, що ти хочеш у подарунок?" А я хотіла велосипед, він у комісійці 100 рублів коштував. Мама мені відповіла, що я дуже багато чого хочу, та й 100 рублів для нашої родини – це багато. І ось у мій день народження я виходжу надвір і бачу, що мама з татом купили старшому братові мопед. В кредит. Я заплакала від образи (мене навіть не привітали!). А мама дала мені потиличник і сказала, що я жадібне і погане дівчисько. Ось так! Мені 46, але прикро досі. © Лада Кургіна / Facebook