Вегетаріанство може зашкодити серцю: вчені з’ясували, у чому небезпека
Рослинна дієта не завжди означає користь для здоров’я. Університет Джонса Гопкінса провів масштабне дослідження за участю понад 7700 американців, яке довело: лише високоякісна рослинна їжа позитивно впливає на серце.

Про це йдеться в повідомлення Американському журналі профілактичної кардіології.
Не вся рослинна їжа позитивно впливає на серцево-судинну систему. Науковці розділили продукти на здорові (овочі, фрукти, бобові, цільнозернові) та нездорові (солодощі, картопля фрі, солодкі напої та рафіновані злаки) й оцінили їхній вплив за трьома біомаркерами ризику.
Результати показали, що у людей, які вживали переважно здорову рослинну їжу, ризик підвищення тропоніну I — маркера пошкодження серцевого м’яза — був на 49% нижчим. Натомість ті, хто дотримувався нездорового рослинного раціону, мали на 65% більший ризик.
На інші показники — тропонін T і NT-proBNP — раціон майже не вплинув. Це, ймовірно, пов’язано із впливом солі на рівень NT-proBNP, незалежно від складу дієти.
Дослідники наголошують: саме якість харчування, а не просто відмова від м’яса, має вирішальне значення для серцевого здоров’я. Подібні результати продемонстрували й інші моделі харчування, зокрема дієта DASH.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













