Вчені назвали напій, який знижує ризик розвитку раку
Фахівці з Великобританії провели дослідження групи із 30 осіб, які щодня випивали 2 г екстракту імбиру на день. Результати здивували: у них значно знизився ризик виникнення раку кишківника.

Причиною є чудо-речовина, яка міститься в корені рослини – гінгерол. Воно має протиракові властивості. Також ця речовина сприяє довголіттю, оскільки бореться з "клітинним стресом", що провокує старіння. Якщо додати імбир у зелений чай, його корисні властивості зростуть вдвічі.
Крім цього, рослина допомагає контролювати високий кров'яний тиск завдяки саліцилату. Це компонент аспірину, який розріджує кров, допомагаючи організму ефективніше боротися з різними захворюваннями, включаючи інфекції та розлади травлення.
Імбирний чай допомагає зберегти здоров'я зубів та захистити ротову порожнину від бактерій. Але не варто переборщувати з дозами, адже надмірне вживання може призвести до печії та діареї.
У США створили незвичайний автомобіль на базі Jeep та Lamborghini
Пряма трансляція сонячного затемнення в Європі
У центрі Києва підлітки з кастетом та ножем нападали на жінок (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві масштабна пожежа: вогонь наближається до газової АЗС
«Дружина втекла, а дрон почав полювання»: з'явилися нові подробиці атаки на фермера з Миколаївщини у Херсоні (відео)
З'явилися нові фото та відео з місця нічної атаки по Миколаєву
У Миколаєві попрощалися з лікарем ЛШМД, який загинув на фронті
Через атаку РФ постраждав магазин техніки у Миколаєві (відео)













