Медики назвали корисні для здоров'я легень овочі
Нестача вітаміну К пов'язана з поганим функціонуванням легень.

Вчені з Університету Копенгагена встановили, що вживання в їжу броколі, шпинату, капусти та інших листових та зелених овочів позитивно позначається на здоров'ї легень та допомагає запобігти астмі. Результати дослідження були представлені в журналі ERJ Open Research.
Ці овочі багаті на вітаміни групи К, недолік яких у крові пов'язаний з поганим функціонуванням легень, бронхіальною астмою, хронічною обструктивною хворобою легень (ХОЗЛ) та хрипами. Вітамін К також відіграє роль у згортанні крові і, таким чином, допомагає організму загоювати рани.
Автори роботи провели метааналіз даних 4000 осіб, які взяли участь в оцінці здоров'я та способу життя (включає анкетування та здачу аналізів). Результати показали, що люди з низьким рівнем вітаміну К гірше справлялися з функціональними тестами легень, а перелічені вище захворювання спостерігалися у них частіше, ніж у добровольців з нормальним вмістом вітаміну.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













