Кофеїн знижує ризик появи серцево-судинних захворювань – вчені

Кофеїн знижує ризик появи серцево-судинних захворювань – вчені
Вчені з'ясували, що кофеїн знижує ризик виникнення серцево-судинних захворювань. Відкриття було зроблено фахівцями з Університету Макмайстра у Канаді.
Подробиці
Вчені провели дослідження, під час якого виявили специфічні білки, на які може впливати кофеїн. Ця дія стимулює печінку прибирати з крові "поганий" холестерин.
За словами фахівців, щоб зменшити кількість білка PCSK9 у крові, можна регулярно пити напої з кофеїном. Таким чином розщеплюється "поганий" тип холестерину - ліпопротеїди низької густини (ЛПНЩ). Це дозволить зменшити ризик виникнення серцево-судинних захворювань.
Проте вчені заявляють, що зловживати такими напоями не потрібно. Адже велика кількість кофеїну негативно впливає на організм людини. Також вони зазначили, що у каву не варто додавати вершки та цукор. Крім того, напій краще не поєднувати із солодощами, адже тоді він перестане бути корисним.
Водій електроскутера, який на смерть збив жінку у Миколаєві, отримав 3 роки в'язниці
У центрі Миколаєва зарості чортополоху цвітуть пишним цвітом: «Миколаївські парки» не вживають жодних заходів
В Одесі російський дрон влетів у квартиру на 11 поверсі (відео)
На Одещині водій BMW, який перебував у розшуку, збив прикордонника під час спроби втечі (відео)
На Одещині чоловіка придавило бетонною плитою в покинутій будівлі (відео)
«Амур. Дубль два» - нова робота миколаївської художниці на тему «втечі із міськвиконкому» (фото, відео)
«Обличчя театру»: яскраві театральні особистості у роботах Ярослава Туріва (фото, відео)
Музика від серця та для душі: Еліна Образцова зіграла авторський концерт (фото, відео)
«Світло всередині нас»: Хореографічний колектив «Карамель» показав ювілейну програму (фото, видео)













