В Україні зміняться правила податку на нерухомість

В Україні зміняться правила податку на нерухомість
З 2025 року в Україні підвищили податок на нерухомість. Він стягуватиметься з власників квартир і будинків, якщо їхня площа перевищить встановлений норматив.
Про це повідомляє Прикарпатська інформаційна корпорація.
Раніше за кожен "зайвий" квадратний метр доводилося платити до 100,5 грн, тепер ця сума збільшилася до 106,5 грн. Однак у різних містах тариф може варіюватися, оскільки його встановлюють місцеві ради.
Податок стосується власників:
- квартир площею понад 60 м²;
- будинків площею понад 120 м²;
- комбінованої нерухомості (і квартира, і будинок) понад 180 м².
Якщо площа квартири перевищує 200 м², а будинку — 600 м², щорічно стягується додатковий фіксований податок у розмірі 25 000 грн.
Податок розраховується за кожен квадратний метр, що перевищує встановлену норму. Його ставка не може бути вищою за 1,5% від мінімальної заробітної плати, яка на 1 січня 2024 року становила 7100 грн. Оплату здійснюють щорічно за минулий період, тобто у 2025 році громадяни України платитимуть за 2024 рік.
Атака на термінал «Нової пошти» у Миколаєві: з'явилися фото та відео ушкоджень
Удар по терміналу Нової пошти у Миколаєві: з'явилося відео з місця атаки
З'явилися фото та відео наслідків нічної атаки на Миколаїв. ОНОВЛЕНО
У центрі Миколаєва безперервно гуде сигнал тривоги – знову збій у системі оповіщення
У центрі Миколаєва співробітники НАБУ зупинили автомобіль та проводять обшук (фото, відео)
У Південному Бузі «зацвіла» вода – і це не водорості (фото, відео)
У Миколаєві з листопада кількість хлору у водопровідній воді збільшать утричі - городян просять бути обережнішими
У Миколаєві депутати зібралися на сесію міськради (відео)
Потрійна ДТП у центрі Миколаєва: постраждала водійка, утворився затор













