Кабмін планує збільшити мінімальну зарплату

Кабмін планує збільшити мінімальну зарплату
Кабінет міністрів у проєкті державного бюджету на 2027 рік планує встановити мінімальну зарплату на рівні 9546 гривень, що на 899 гривень більше, ніж цього року.
Про це повідомив нардеп Ярослав Желєзняк.
Також Желєзняк повідомив, що прожитковий мінімум на одну особу становитиме 3559 гривень на місяць з 1 січня 2027 року (+350 грн, +10,9%).
Для працездатних осіб — 3691 гривня, для непрацездатних — 2878 гривень.
Зазначимо, що з 1 січня 2026 року мінімальну зарплату в Україні встановлено на рівні 8647 гривень, а в погодинному розмірі — 52 гривні.
Також з 1 січня 2026 року прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць становить 3209 гривень, а для основних соціальних та демографічних груп населення:
- дітей віком до 6 років — 2817 гривень;
- дітей віком від 6 до 18 років — 3512 гривень;
- працездатних осіб — 3328 гривень;
- осіб, які втратили працездатність, — 2595 гривень;
- осіб, які втратили працездатність, — застосовується для визначення розміру доплати за проживання на територіях радіоактивного забруднення за рішеннями суду — 1600 гривень.
Нагадаємо, у Миколаєві не вистачає грошей на зарплати працівникам сфери освіти, культури та спорту.
У Миколаєві з листопада кількість хлору у водопровідній воді збільшать утричі - городян просять бути обережнішими
У Миколаєві депутати зібралися на сесію міськради (відео)
Потрійна ДТП у центрі Миколаєва: постраждала водійка, утворився затор
У Миколаєві встановили меморіальну дошку поліцейському Євгену Голоті, який загинув на Донбасі
Число постраждалих у Києві зросло: що відомо про наслідки атак
Момент удару дрону потрапив на відео у Миколаєві
Новітня драматургія як художній універсум сучасності: у Миколаєві відбулася зустріч із драматургом Олександром Вітром
Під час тривоги миколаївці не змогли потрапити до укриття: приміщення виявилося затопленим
У Миколаївській міськраді розпочалася 58-та чергова сесія













